خانه / اخبار اقتصادی املاک و مستغلات / خرید خانه در نیاوران

خرید خانه در نیاوران

خرید خانه در نیاوران

هیج کجا مثل خونه‌ی خود آدم نمیشه!!

،این جمله یکی از آشناترین جمله‌ها برای ما ایرانی‌ها هست. خانه‌ی خود آدم همیشه جزء یکی از راحت ترین مکان‌ها برای هر فرد به شمار می‌رود. همیشه بعد از برگشت از سفر، وقتی به خانه‌ی خود میرسیم، این جمله را پیش خود میگویم که “هیچ کجا مثل خونه‌ی خود آدم نمیشه“! البته نکته‌ی قابل توجه این است که واقعا باید با خانه‌ی خود راحت باشید. زمانی این جمله واقعا کاربرد دارد که از بودن در خانه‌ی خود لذت ببرید.

یکی از محله‌هایی که امروزه قصد داریم تا درباره‌ی خرید خانه در آن به شما نکاتی را گوش‌زد کنیم، محله‌ی نیاوران است. همانطور که میدانید نیاوران جزء یکی از شمالی ترین محله‌های تهران بوده که جزئی از شمیرانات تهران حساب می‌شود. نیاروان که امروزه با نام شهید باهنر شناخته می‌شود، پر است از خانه‌های لوکس که شما با دیدنشان به وجد خواهید آمد. شاید خرید خانه در نیاوران شما را کمی گیج و سردرگم کند، زیرا که تنوع خانه در این محله بسیار زیاد بوده و ممکن است که همین تنوع، کار شما را برای خرید خانه در نیاوران کمی سخت کند.

نیاوران را بهتر بشناسیم

شاید همه‌ی ما بارها و بارها اسم این محله‌ی قدیمی را شنیده باشیم، اما کمتر کسی میداند که پیشینه‌ی این محله به کجا برمی‌گردد. یا حتی اکثر ما نمیدانیم که چرا اسم این محله نیاوران گذاشته شده است؟! پس بد نیست بدانیم که نیاوران برای اولین بار در زمان ناصر الدین شاه قاجار تاسیس شد. محله‌ی نیاوران پر بود از کشت زارهای “نی” که مردم تهران “نی” های مورد نیاز خود را از این منطقه تامین می‌کردند.

به همین دلیل اسم این محله را “نی‌آوران” گذاشتند. این نام با گذشت زمان به نیاوران تغییر پیدا کرد. البته که امروز این خیابان با نام شهید با هنر شناخته می‌شود. نیاوران را می‌توان یکی از لوکس ترین خیابان‌های تهران دانست که پر بوده از خانه‌ها و برج‌هایی که با دیدنشان سرتان سوت خواهد کشید.

البته لازم به ذکر است که با این قدمتی که این محله دارد، بافت بسیار جدید و لوکسی را برای شما فراهم می‌کند. یعنی با قدم زدن در کوچه‌های این محله، به هیچ عنوان حس قدیمی بودن نمی‌کند. حتی شاید باورتان نشود که در یکی از قدیمی ترین محله‌های تهران در حال قدم زدن هستید. سازه‌های بسیار لوکسی که در این محله ساخته شده کاملا یک حس تجمل‌ گرایی را برای شما به ارمغان میاورد.

خرید آپارتمان در نیاوران

خرید خانه در نیاوران

حالا که محله‌ی نیاوران را شناخته‌اید، بیاید خرید خانه در نیاوران را بررسی کنیم. همانطور که در بالاتر گفته شده، نیاوران از تنوع خانه‌ی بسیار زیادی برخوردا بوده است. شما می‌توانید در نیاوران خانه‌های ویلایی، آپارتمان‌ها و یا حتی پنت‌هاوس‌های لوکسی را برای خریداری پیدا کنید.

البته اینکه کدام یک از این موارد را انتخاب کنید، بستگی به عوامل زیادی دارد. یگی از عوامل می‌تواند نیاز شما از یک خانه باشد. نیازهای هر یک از ما از خرید خانه در نیاوارن می‌تواند بسیار متفاوت باشد. شاید بعضی از ما به دنبال حیاط و فضای سبز باشد، که باید به سراغ خانه‌های ویلایی برود. شاید یکی به دنبال خدمات یک خانه باشد، پس باید به سراغ برج‌های نیاوران برود. البته برج‌های نیاوران از امکانات بسیار زیادی برخوردار بوده که شاید هرکسی را به سمت خود جذب کند.

امکاناتی مانند سالن ورزشی، اتاق پرستار، سالن اسکواش، سالن بولینگ، استخر در واحد، استخر برای آب درمانی، باند هلیکوپتر، زمین تنیس، زمین کارتینگ، جاده سلامت و … ! البته این موارد تنها بخشی از امکاناتی هست که می‌توانید با خرید خانه در نیاروان به دست بیاورید. البته که با خرید خانه در برج‌های نیاوران بسیار بیشتر از این حرفا امتیاز به دست خواهید آورد. البته که خرید خانه‌ی ویلایی در نیاوران هم خالی از لطف نیست. البته که خرید خانه‌ی ویلایی در نیاوران را طور کامل برای شما در مقالات قبلی توضیح داده‌ایم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره به وبلاگ املاک عظیمیان مراجعه کنید.

خرید آپارتمان در نیاوران
خرید آپارتمان در نیاوران

نکاتی برای خرید خانه در نیاوران

به دلیل اینکه خرید خانه در نیاوران متحمل هزینه‌ی بسیار زیاد بوده، بهتر است که برای خرید خانه در نیاوران به نکاتی توجه کنیم تا بعد از خرید خانه در نیاوران بعدا پشیمان نشویم. اولین نکته‎ای که باید به آن توجه کنید، بودجه‌ای هست که دارید. همانطور که قبل‌تر گفته شد، خرید خانه در نیاوران شاید به دلیل تنوع زیاد بسیار کار سختی باشد. البته که تمام این تنوع‌ها برای شما هزینه بردار بوده. پس در اولین گام بودجه خود را برای خرید خانه در نیاوران مشخص کنید. قدم دوم این است که به نسبت بودجه‌ی خود، نوع خانه‌ی خود را مشخص کنید. منظور از نوع خانه آپارتمان در نیاوران  یا ویلایی بودن آن است.

در مقاله‌های قبلی نقاط قوت و ضعف هر کدام به صورت جداگانه توضیح داده شده است. نکته‌ی بعدی که برای خرید خانه در نیاوران باید به آن توجه کنید، املاکی هست که قرار است با آن کار کنید. املاک برای خرید خانه در نیاوران جزء یکی از اصلی ترین قسمت‌ها به شمار می‌رود. به این دلیل که خرید خانه در نیاوران کار بسیار سختی بوده، شما باید با کسی کار کنید که شناخت کاملی به این منطقه داشته باشد.

باید املاکی باشد که بر روی منطقه‌ی نیاوران شناخت کامل داشته تا بتواند نیاز شما را نسب به خرید خانه در نیاوران برطرف کند. املاک عظیمیان از سال 1394 به صورت تخصصی در منطقه 1 تهران مشغول به فعالیت بوده است. املاک عظیمیان با دارا بودن کادری مجرب می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد تا بتوانید بهترین خرید را نیاوران داشته باشید. املاک عظیمیان همیشه سعی بر این دارد تا بتواند ایده‌آل ترین خانه را برای شما فراهم کند. پس اگر قصد خرید خانه در نیاوارن را دارید ما  در املاک عظیمیان منتظر شما هستیم.

در آخر می‌توان گفت که با رعایت کردن نکات این مقاله می‌توانید خانه‌ی مورد نظر را در نیاوران خریداری کنید. امید واریم که با خرید خانه در نیاوران این جمله‌ی ” هیچ کجا خونه‌ی خود آدم نمیشه” را همیشه در ذهن خود داشته باشید.

در آخر برای دریافت اطلاعات بیشتر برای خرید خانه در نیاوارن می‌توانید با شماره تلفن 02122832004 تماس حاصل بفرمایید تا ما بتوانیم برای خرید خانه در نیاوران شما را بیشتر راهنمایی کنیم.

شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[5 امتیاز از مجموع 2 رای]

همچنین ببینید

منطقه 1 تهران را بهتر بشناسیم ( قسمت دوم )

آشنایی با منطقه 1 تهران قسمت دوم در قسمت قبلی آشنایی با منطقه 1 تهران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button