خانه / تهرانگردی و واحد های تجاری / محله‌ی صاحبقرانیه را بهتر بشناسیم
خرید یا سرمایه گذاری در محله صاحبقرانیه چگونه است-بلاگ عظیمیان-تهرانگردی واحدهای تجاری

محله‌ی صاحبقرانیه را بهتر بشناسیم

محله‌ی صاحبقرانیه را بهتر بشناسیم.

آیا تا به حال شده که به خرید ملک و سرمایه گذاری در محله‌ی صاحبقرانیه فکر کنید؟

برای این کار چقدر محله‌ی صاحبقرانیه را می‌شناسید؟

همیشه برای اینکه بتوانیم سرمایه گذاری خوبی داشته باشیم، اولین قدم شناخت است. برای اینکه بتوانید در محله‌ی صاحبقرانیه سرمایه گذاری خوبی داشته باشید، اولین قدم شناخت کامل بر روی این منطقه است.

در این مقاله ما قصد داریم تا محله‌ی صاحبقرانیه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین سرمایه گذاری را در این منطقه داشته باشید. پس در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید.

محله صاحبقرانیه

صاحبقرانیه یکی از محله‌های قدیمی شمالی تهران بوده که در شمیرانات تهران قرار گرفته است. صاحبقرانیه در شمال شرق تهران واقع شده است. یکی از محله‌هایی که به کاخ نیاوران دسترسی دارد، محله‌ی صاحبقرانیه است. البته که صاحبقرانیه با قرار گرفتن در منطقه 1 تهران، جزء یکی از گران ترین محله‌ی تهران به شمار میرود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نام این محله از کجا آمده است؟!

صاحبقرانیه نام یکی از کاخ‌های باغ نیاوران بوده که این کاخ تفرجگاه تابستانی ناصرالدین شاه قاجار بوده است.

از خیابان‌های معروف این منطقه می‌توان به خیابان گلستان شمالی و جنوبی اشاره کرد که البته یکی از گران‌ترین خیابان‌های این محله هم به شمار می‌رود.

امروز بیشتر از آن که به موقعیت جغرافیایی این محله بپردازیم به سرمایه گذاری از طریق حرید ملک در این منطقه می پردازیم. البته که ما در این مقاله خیلی قصد توضیح موقعیت جغرافیایی این محله را نداریم، قصد ما بیشتر توضیح برای سرمایه گذاری در این محله است. پس برویم تا صاحبقرانیه را بیشتر بشناسیم.

 

همانطور که همه میدانیم، کاخ صاحبقرانیه در دوره‌ی قاجار و به دستور ناصرالدین شاه ساخته شد.بعد از سلسه‌ی قاجار و به روی کار آمدن پهلوی، از این کاخ به عنوان دفتر کار پهلوی دوم، محمدرضا شاه، مورد استفاده قرار می‌گرفت. البته که در دوران رضا شاه این کاخ برای برگذاری مراسم ازدواج پهلوی دوم و فوزیه در درست باز سازی قرار گرفت. البته که در آن سال سرمای شدیدی در ایران قرار داشت که این مراسم به دلیل همین سرما به محل دیگری انتقال یافت. البته که در دوران محمد رضا شاه و فرح دیبا این بنا به صورت کلی هم از خارج و هم از داخل بازسازی شد و تغییر دکوراسیون پیدا کرد.

.صاحبقرانیه دارای پاساژها و مراکز خرید بسیار خوبی است. از بهترین این مرکز خریدها میشه به مرکز خرید آوا سنتر در خیابان موحد دانش اشاره کرد. کوچه‌های این محله اکثرا دارای نگهبانی می‌باشد که این امر باعث ایجاد امنیت بسیار خوبی در این محله شده است. پس اگر امنیت محله‌ی زندگیتان برایتان مهم است، صاحبقرانیه می‌تواند محله‌ی مناسبی برای شما باشد.

از نظر رشد اقتصادی هم می‌توان گفت که این محله از رشد بسیار زیادی برخوردار بوده است. ساخت پاساژهای جدید، خانه‌های لوکس جدید و بسیار از سازه‌های لوکس دیگری که در این محله در دست ساخت است.

تقریبا می‌توان گفت که ما کلیات محله‌ی صاحبقرانیه را به شما معرفی کرده‌ایم. در قدم آخر بررسی حضوری این محل می‌ماند. برای بررسی این محل شما نیازمند یک مشاور هستید که بر این منطقه اشراف کامل داشته باشد.املاک عظیمیان از سال 1394 به صورت تخخصی در منطقه 1 تهران فعالیت می‌کند. املاک عظیمیان با دارا بودن مجرب ترین مشاوران منطقه یک تهران می‌تواند بهترین راهنمای شما برای سرمایه گذاری در محله‌ی صاحبقرانیه تهران باشد.

منبع:ویکپدیا

شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[1 امتیاز از مجموع 1 رای]

همچنین ببینید

نیاوران را بهتر بشناسیم

نیاوران را بهتر بشناسیم! شاید یکی از آشنا ترین خیابان‌های تهران که همه اسمش را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button